Én szalasztottam el valamit?

Biztosan. Mert itt van néhány ügy, amit csak félig ismerek, de kivárom egészen.

Példának okáért a magyar állampolgárság megadásának ügye, határainkon túl élő nemzettársainknak.
Hogyan is lesz ez? Mit kell hozzá tenniük? És ha megteszik mi jár vele? Semmi? Szavazati jog? Szociális jogok?
Nem tudom.
Te tudod?

Neeeemm! Nem azt kérdeztem mit gondolsz! Hanem, hogy tudod e? Olvasható e valahol?

Nem? Nem is ez a lényeg? Az a fontos, hogy most az alapokat leszögezzük és aztán majd kidolgozzuk a részleteket? A dolog szimbolikus jelentőségű ezért ennyit azonnal meg kell tenni?
Hát, Te tudod?

Aztán itt van a kisebb parlament ügye is.
Legyen 200 fő alatt!
Legyen!
De hogyan? Az arányosság felé mozdulunk? Vagy nem? Milyenek lesznek a területi listák? Hogyan lesz a nemzetiségi képviselet?
Nem tudom.
Te tudod?

 

Neeeemm! Nem azt kérdeztem mit gondolsz! Hanem, hogy tudod e? Olvasható e valahol?

Nem? Nem is ez a lényeg? Az a fontos, hogy most az alapokat leszögezzük és aztán majd kidolgozzuk a részleteket? A dolog szimbolikus jelentőségű ezért ennyit azonnal meg kell tenni?
Hát, Te tudod?

Meg még hasonlóképpen vagyunk a devizahitelesek megsegítésével is. Segíteni kell! De hogyan? Átváltási támogatás? Csak úgy ingyé? Az én adómból? De hülye vagyok, hogy nem felelőtlenkedtem, hanem fizetem ma is, fogamat összeszorítva. Vagy én is kapok? Jut mindenkinek? Vagy rászorultsági alapon lesz?
Nem tudom.
Te tudod?

 

Neeeemm! Nem azt kérdeztem mit gondolsz! Hanem, hogy tudod e? Olvasható e valahol?

Nem? Nem is ez a lényeg? Az a fontos, hogy most az alapokat leszögezzük és aztán majd kidolgozzuk a részleteket? A dolog szimbolikus jelentőségű ezért ennyit azonnal meg kell tenni?
Hát, Te tudod?

Na és most utolsónak had citáljam a Nemzetis Együttműködés Rendszerének Nyilatkozatát.
A gyönyörű elveken nyugvó nyilatkozatba miért kerültek olyan mondatok amelyet a kisebbség nem tud támogatni? Ha e miatt nem szavazzák meg akkor a címét megváltoztatják? Vagy ez olyan együttműködési rendszer lesz ahol mindegy mit mond a másik?
Nem tudom.
Te tudod?

 

Neeeemm! Nem azt kérdeztem mit gondolsz! Hanem, hogy tudod e? Olvasható e valahol?

Nem? Nem is ez a lényeg? Az a fontos, hogy most az alapokat leszögezzük és aztán majd kidolgozzuk a részleteket? A dolog szimbolikus jelentőségű ezért ennyit azonnal meg kell tenni?
Hát, Te tudod?

Én meg közben csak várok és Bámulok.

Csak nehogy elkúrjuk!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bamulok.blog.hu/api/trackback/id/tr872015855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása