Én még nem vetettem számot, hogy mi minden nem tetszett a szoci kormányok idején.

Én még nem vetettem számot, hogy mi minden nem tetszik most.

És azt sem gondoltam végig, vagy hogy mi volt a jó akkor, és van e jó manapság.

Arra sem tettem még kísérletet, hogy átgondoljam, vannak e tabu témák, amihez senki nem mert nyúlni.

Akkor most hozzá fogok!

Biztosan nem találok meg mindent, nem is egyszerre akarom, aki ki tudja egészíteni, kérem tegye meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://bamulok.blog.hu/api/trackback/id/tr494709704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása